F.A.Q.s

Dostawa

Czym wysyłacie paczki?

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx lub Paczkomaty Inpost. Na chwilę obecną realizujemy wysyłkę tylko na terenie Polski. Każde zamówienie możesz także odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy, bez ponoszenia kosztów transportu.

Jakie metody wysyłki są dostępne?

W zależności od zamówionego towaru w naszym sklepie istnieją 4 możliwości wysyłki zamówienia:

  • Kurier
  • Kurier Pobranie
  • Darmowa wysyłka ( przy zakupach powyżej 500zł )
  • Paczkomaty Inpost

Jaki jest czas dostawy?

Przesyłka po opuszczeniu naszej siedziby trafia do firmy kurierskiej która ma od 2 do 5 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.

Czy możliwa jest wysyłka na inny adres?

Tak. Na koncie klienta lub podczas składania zamówienia można podać inny adres wysyłki.

Czy moje zamówienie zostało już wysłane ?

Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Aktualny status zamówienia można sprawdzić w zakładce Śledzenie Zamówienia.

Płatnośc

W jaki sposób można opłacić zamówienie?

W naszym sklepie dajemy możliwość wyboru sposobu opłacenia zamówienia. Nasz sklep korzysta z systemu płatności Payu który umożliwia płatność kartą, blikiem, przelewem. Dodatkowo istnieje możliwość opłacenia zamówienia przelewem standardowym, przy odbiorze zamówienia w placówce oraz za pobraniem.

Czy transakcje na są bezpieczne?

Podczas transakcji na samochodowelove.pl przestrzegamy wszystkich protokołów dotyczących bezpieczeństwa. Stosowana technologia szyfrowania połączeń 256-bitowym algorytmami SSL, stanowi branżowy standard ochrony serwerów i zapewnia bezpieczny przekaz danych dotyczących płatności za pośrednictwem serwisu samochodowelove.pl

Jak anulować nie opłaconą transakcje?

​Nieopłacona transakcja anuluje się automatycznie. Nie ma konieczności  podejmowania jakichkolwiek działań.

Czy za zakupy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Tak, w tym celu wybierz odpowiednią opcję w trakcie składania zamówienia oraz wypełnij wszystkie pola z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.

Potwierdzenie dokonania płatności?

Po zakończonej płatności zostaniesz przeniesiony na stronę samochodowelove.pl z podsumowaniem wszystkich informacji i nadanym numerem referencyjnym zamówienia.
Na adres e-mail podany podczas rejestracji / zakupu, zostanie wysłana wiadomość e-mail potwierdzająca Twój zakup.

Zwroty i Reklamacje

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Oczywiście, Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia – inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta – weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres sklep@samochodowelove.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres sklep@samochodowelove.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Odeślij do nas odzież wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:

  • SamochodoweLove
  • ul. Karosek 27
  • 32-700 Bochnia

Jeśli nie masz możliwości wydruku, możesz dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

  • Swój login ze sklepu lub numer zamówienia;
  • Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.

Czy mogę odesłać towar za pobraniem?

Brak takiej możliwości. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Zwrot środków przy zwrocie towaru?

Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych płatności Payu zwrot nastąpi na ten sam numer rachunku bankowego/ karty, z którego dokonana była transakcja pierwotna.

W jakim czasie jest rozpatrywany zwrot?

Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przez firmę SamochodoweLove, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa.

Pamiętaj:

Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.

Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki.

Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firm kurierskich

Jak złożyć reklamację produktu?

Szczegółowe informacje na temat reklamacji produktu w naszym sklepie znajdziesz w naszym regulaminie.

Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Rejestracja i Konto

Jak dokonać rejestracji w sklepie?

Aby dokonać rejestracji w sklepie kliknij przycisk “ludzika”, a następnie “Zarejestruj się”. W następnym kroku podaj wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostaniesz automatycznie zalogowany do nowo utworzonego konta. Potwierdzeni utworzenia konta zostanie przesłane na e-mail.

Uwaga! Prosimy sprawdzić również folder „Spam” na swoim koncie pocztowym.

Czy konto jest wymagane?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Możesz dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie możesz jednak sprawdzać historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach konieczne będzie ponowne podanie danych dotyczących dostawy. Nie będziesz mógł korzystać z ewentualnych rabatów skierowanych do Stałych Klientów.

Jakie korzyści daje konto?

Przede wszystkim możesz śledzić swoje zamówienia, zachować dane potrzebne do wystawienia faktury,  oraz łatwiej kontaktować się w sprawie zamówień z Biurem Obsługi Klienta.

Co gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, kliknij w przycisk „nie pamiętasz hasła” i podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Możesz dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w „Moje kotno” i adresy.

Zamówienia

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

W zależności od zamówionego towaru oraz stanu magazynowego, czas wysyłki jest w przedziale od 24h do 72h ( w dni robocze ). Tutaj warto zwrócić uwagę iż przy każdym z naszych produktów znajduje się przewidywany czas wysyłki.

Czy mogę edytować złożone zamówienie?

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy – najszybciej jak to możliwe – skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailowo sklep@samochodowelove.pl lub telefonicznie +48 518 183 499. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już do Państwa wysłane.

Czy mogę sprawdzić status zamówienia?

Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Aktualny status zamówienia można sprawdzić w zakładce Śledzenie Zamówienia.

Kod rabatowy nie działa, co zrobić?

W przypadku problemów z realizacją kodu rabatowego, upewnij się, że wszystkie poniższe warunki zostały spełnione:

  • Kod rabatowy ma wyszczególnioną datę ważności;
  • Produkty na które chcesz wykorzystać kod rabatowy są objęte warunkami promocji;
  • Nie wykorzystałeś żadnego innego kodu rabatowego dla bieżącego zamówienia.

Gdy nadal występuje problem z użyciem kodu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta +48 518 183 499 lub kontakt@samochodowelove.pl

Czy kody rabatowe można ze sobą łączyć?

Niestety nie ma tutaj stałej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od rodzaju promocji.

Czy mogę anulować wprowadzony kod rabatowy?

Oczywiście! W podsumowaniu koszyku obok kwoty udzielonego rabatu znajduje się przycisk “X”. Użycie przycisku usuwa rabat z zamówienia.